onsdag 3. desember 2008

Starten

Så var også jeg blitt smitta av denne blogg-feberen:) Må jo si jeg gleder meg litt da, og vet at det blir moro.....

På denne bloggen vil jeg dele mine tanker, ideer, hobbyer, gleder og sorger med de som etter hvert måtte komme innom. Jeg trenger nok litt tid før jeg blir ordentlig dreven.... Tjihi.



Jeg er ei jente på et par og tredve med verdens beste familie, en mann og ei vakker prinsesse på 7 år. Vi har akkurat kjøpt oss hus, og driver i disse dager på med siste rest av oppussing før vi begynner å flytte inn til helga. Hele min lille familie gleder seg enormt til jul i vårt nye hjem - vi skal få det så fantastisk fint der sammen. Og tenk dere å kunne få flytte inn til jul da...... det er en fin julegave det!






Bilder som blir lagt ut er mine egne
(eller de er lagt ut med tillatelse fra fotograf:))

Ingen kommentarer: