søndag 8. mars 2009

Hvis mulig......

Om jeg kunne fått ett ønske, ville det vært; "jeg skulle ønske jeg var en gravid, slank, litt høyere utgave av meg selv full av energi og kreativitet med en enda mer positiv holdning til livet og alt rundt med fokus på sunn mat/livsstil i 80 % stilling, god pensjonsordning og økonomisk trygghet livet ut med familie og gode venner jeg ser så ofte jeg vil!"

Det hadde vært noe det...... Dette datt ned i hodet mitt da jeg sto og hang opp klær i stad - mye rart man ikke rår over. Men helt ærlig, er det noe jeg til tider tenker på - om det hadde vært mulig, hvordan formulere ett ønske ved å få frem så mange ting som mulig???? Jaja, ikke rart man blir tullerusk innimellom.........Tjihi

1 kommentar:

Bitteliten sa...

Livet er ikke så greit alltid... Nå begynte jeg også å tenke på hvordan jeg kan formulere ett ønske som inneholder mest mulig... Det kan bli et langt ønske det...
:)