torsdag 4. juli 2013

Torunn

Kjære gode venninna mi.

Jeg får ikke vært med i begravelsen din, er ikke hjemme. Hadde jeg hatt mer tid og penger hadde jeg reist opp og ned igjen, men dessverre. Jeg vet at DU forstår, men jeg er redd at ikke alle gjør det! Men det var en vanskelig avgjørelse å ta uansett. Roen, og troen på at jeg tok det riktige valget, fant jeg da Elisabeth i en samtale sa; 
"Min tro sier meg at ta deg tid aleine og snakk ned henne. Hun vil være der og lytte.Hun vil forstå om du ikke er der i begravelsen. Du var der når hun levde. Ta vare på de gode minnene." Jeg vet at du fortsatt alltid vil være der for meg, slik du alltid har vært. Og jeg skal være åpen for de tegn og signaler  du viser dersom du ønsker min kontakt. Elsker deg, kjære venninna mi, og du er for alltid fanget i mitt hjertes aller helligste skattekammer.

                         Klem fra meg

Ingen kommentarer: