torsdag 13. mai 2010

Forandringer

....... fryder sies det. Og her er ting i forandring - i hvert fall med meg! Vi er nemlig i lykkelige omstendigheter her i huset! Etter 8 år og 12 kg's vektnedgang satt lille frøet endelig der det skulle ;0)

Jeg var ikke så sikker som når jeg ble på vei med prinsessa, men mistanken var ganske sterk likevel. Og lykken er enorm! Både store og liten er overstadig i lykkerus, prinsessa ble nok ganske satt ut da vi fortalte det. Dette er noe hun har pratet om i flere år allerede, vi har vært veldig åpne om at vi har slitt litt, så overrakelsen om at det nå var sånn tok henne på senga. Hun ble veldig glad, asså, men prøvde hardt å skjule hvor glad :0)

De "kritiske" første 3 månedene er nå over, så nå vet også venner om det - familien har visst det "hele" tiden - og jeg skjuler det ikke lenger. Ikke at det synes enda, tror jeg da - jeg synes jo det, men det er vel heller bare fordi jeg vil det! Men vi prater åpent om det, så skulle andre plukke det opp er det helt ok. Men selv om disse 3 månedene er over, er man jo aldri sikker. Det erfarte jeg da en bekjent mistet sin nå i 16-17. uke, forferdelig trist. Så jeg er i grunnen litt laidback om man kan si det. Ikke riktig det heller, avventende kanskje - men jeg gleder meg jo likevel da. Og kan ikke vente til det syns ordentlig!!!!!! Og til det begynner å røre på seg så det kjennes :0)

Her kommer det nok mer oppdatering tenker jeg, eller i hvert fall tanker rundt dette som nå skjer i og rundt meg :0)
Klem fra
lille meg

Ingen kommentarer: