mandag 24. mai 2010

Ikke helt den store dagen i dag, asså..... Litt hormonell i dag, og det toppet seg i grunnen da jeg skulle bytte på senga til prinsessa og oppdaget at "alt" hun hadde "ryddet" havnet på andre sida av senga (som ikke synes med mindre man går helt i andre enden av rommet)..... Forresten, det var ikke det som toppet det men som utløste det! Har heldigvis ikke hatt mange sånne dager, det er jeg utrolig glad for! Bare så leit at man ikke klarer å styre seg, men blir i stedet helt irrasjonell og forferdelig.....

Ellers har jeg det bra :0) Ingen plager enda, og jeg gjør ikke annet enn å glede meg til ultralyd og det å kjenne frøet gjøre kollbøtter i magen!!!

Eneste jeg synes er vanskelig om dagen, er å ta hensyn til tilstanden på jobben. Er vant til å stå på og hjelpe til der det trengs, om det er løfting, bæring, unger som må på do i skauen el a. Men det hender jeg får klar beskjed om å skygge banen av kollegene min, så de er jo nesten flinkere enn meg til å passe på :0)

Nei, nå må litt mer gjøres denne siste fridagen.... Skriver mer senere!

Ingen kommentarer: