torsdag 13. mai 2010

Nå er det jammen i meg en tid siden sist, igjen...... Og litt har hendt siden sist. Først og fremst har det blitt vår!! Og noen fine dager har det vært, selv om det har blåst mye synes jeg. Det er så synd, hadde vært så deilig uten:0)
Prinsessa har blitt 9 år også siden sist, dagen ble feira i ikke mindre enn 3 omganger i år! Og det blir med det tror jeg! Skulle være så enkelt og greit, med bare besteforeldre til kvelds på selve dagen, barnebursdag i lånte lokaler fredag med 15 jenter og til slutt "tanter", onkler og kusiner til enkel lørdagspizza og kos. Men det fører jammen med seg ganske mye ekstra uansett!!! Men det var hyggelig da, og prinsessa var fornøyd, og det er det viktigste.

Ellers har det blitt lite trening i det siste, noe jeg synes er utrolig kjedelig. Starta etter påske med øregangsbetennelse og 2 dager borte fra jobb..... Skikkelig vondt var det, og å trene med vonde ører er ikke behagelig! Siden har jeg egentlig hangla hele tida, det brøyt ut en skikkelig halsforkjølelse for 14 dager siden som jeg nå er over heldigvis. Så i morra er planen å prøve ZUMBA! Det både ser og høres vanvittig moro ut, så det MÅ bare prøves :0) Fler som vil være med?

Ingen kommentarer: