søndag 14. februar 2010

Morsdag og Valentindag

Søndag 14. februar 2010 - fastelavnssøndag, morsdag og Valentindag på en og samme dag. Det er ikke verst!




Prinsessa vekket oss på morgenen i dag med kort








Og mannen i huset ordna med kaffe og gaver på senga. Prinsessa fikk også Valentingaver, DS-spill og deilig hjertesåpe med roseduft av pappa og roser av mamma.





Som jeg nevnte forrige uke, er jeg veldig glad i og facintert av "Lucky Duck"-produktene. Lenge har jeg ønsket meg en spesiell BADEAND! Og i dag fikk jeg den av kjærsten min sammen med en lilla hjertesåpe med lavendelduft







Jeg hadde heller ikke glemt kjærsten min, selvfølgelig skulle han også få en oppmerksomhet. Så det ble disse nydelige rosene, 1 for hvert år vi har vært sammen. Da kan dere jo gjette hvor mange han fikk :0)





Ingen kommentarer: