fredag 5. februar 2010

I dag er det litt tøft..... Fristelser overalt. Kjente duften av pizza i dag, og det luktet bare såååå godt, mmmm. Tenkte så vidt på hvor deilig det hadde vært med en varm pizza på pizzarestaurant. Og så har jeg så lyst på et glass vin, godt vi ikke har det i huset ellers kanskje jeg hadde falt for fristelsen. Men, jeg har klart det så langt og har ikke planer om å falle for noen som helst form forfristelser!!!! Og noen hindringer må man jo regne med, det sier seg jo selv.

Nei, jeg skal holde meg i "sæla" og være kjempeflink så lenge det står på. Så får jeg heller bare glede meg til den dagen jeg har muligheten. Er i grunnen ganske sulten, så jeg får gå å lage meg en shake av aspargessuppe å kose meg med :0)

2 kommentarer:

Bitteliten sa...

hold ut - det er tøffest i starten sies det!!
ha en god helg!

Lykkelita sa...

ja, de sier det. skal klare det :0)

i like måte, kjære deg :0)