onsdag 10. februar 2010

Uke 2 over

Ja, så var jammen i meg andre uka på pulver-diett over! Fort går det jaggu meg, og godt er det. Det går stort sett veldig bra, men har lyst på ting litt innimellom. I forhold til å være sulten, var det vel de første dagene som var verst. Men jeg må si at i forhold til fysing, er det for mitt vedkommende uke 2 som har vært desidert verst hittils. Altså, jeg har ikke falt for noen som helst fristelser!!!!!!! Men har kjent på savnet av forskjellige ting, og lysten på de. Og det er tøft, ikke til å komme unna det. Men jeg er superstolt av meg selv, trening har jeg også kommet godt i gang med ved siden av pulveret. Treninga består av gåing på tredemølle, beinpress, øvelser for armene og hofter/korsrygg/rumpe. Gjør så godt å få trent litt.

Jeg kan jo si litt om utgangspunktet mitt da.

Høyden min er 150 cm
Start vekt var 92,1 kg

Ved første veiing hadde jeg gått ned 5,1 kg - fantastisk bra!
Ved annen veiing hadde jeg gått ned ytterligere 3,3 kg - ikke fullt bra, men riktig vei!
Så nå står vekta på 84,7 kg - er jo ikke verst det da egentlig på 14 dager!

Akkurat det med vekttap er jo så veldig individuelt, og selv om jeg selvfølgelig skulle ønske det hadde vært mer nedgang i antall kg er jeg glad det i hvert fall går riktig vei :0) Og når alt kommer til alt, så er det ikke tallet som vekta viser som er det viktigste - det er heller det at jeg selv kan se meg i speilet og føle meg vel og fornøyd med hvordan jeg ser ut. Det kan ikke stikkes under en stol at noen klær allerede sitter løsere på meg nå enn for 14 dager siden - og jeg føler stor forandring på kroppen!

2 kommentarer:

Bitteliten sa...

wow så flink du er!! Og ikke minst mange kilo ned på kort tid! Syntes du er super flink og har all grunn til å være stolt av deg selv!!!

YOU GO GIRL!!

Kommer til å bli den berta du nå!!

ha en fin onsdag.
klem

Lykkelita sa...

Takk, takk:0)

tjihii, blir nok den snertne snella ja ;0) Lov å håpe i hvert fall, og klarer jeg å dit jeg vil er det nok ikke så langt unna den snertne snella!

i like måte :0)
klem