lørdag 13. februar 2010

Slik ble jeg møtt da jeg sto opp i dag

Etter å ha fått sovet ut i dag, litt for lenge synes nå jeg, ble jeg møtt av prinsessa som geleidet meg inn til dette

Er jeg ikke heldig, kanskje? Levende lys, skumbad og en stoor kopp kaffe på kanten. Det var mer skum enn dette, men glemte å ta bilde før jeg badet - for det så så innbydende og deilig ut :0)


Hun hadde til og med vasket på badet, så det var så reint og pent.


Helt fantastisk måte å våkne på en nydelig solfylt lørdag i februar. Nå venter akedag på Verket, med familie, kolleger, foreldre og barn.
Ha en fantastisk lørdag alle sammen:0)
klemmer fra lykkelige meg

2 kommentarer:

Bitteliten sa...

Oj også er det ikke morsdag før i morgen :) Så heldig du er! Her har jeg stått over bakebollen i hele dag... minsten feirer bursdag denne helgen.

Ha en fortsatt flott helg!

Lykkelita sa...

ja, ikke sant:0) kjempe heldig er jeg.... ja, det stemmer det - store gutten:0) Vi har vært på Verket vi da og kosa oss så smått!

I like måte, gratulerer med snuppen og ha en fin feiring :0)