søndag 21. februar 2010

Uke 3 overstått

Så var uke 3 vel overstått. Hva skal jeg si, som jeg skrev under uke 2 har jeg følt litt på savnet av forskjellige ting. I det daglige går det helt fint, det er heller litt i helgen at jeg tenker litt på hva som hadde vært godt. Et glass vin og grønnsaker og dipp, f eks - for det er ikke nødvendigvis snacksen det er snakk om. Og jeg mener, jeg lager jo mat til mannen og prinsessa så godt som hver dag...... Her om dagen lagde jeg taco-kjøttboller og hjemmelaged potetstappe, fredag lagde jeg hjemmelagde pizza-horn og pizza-snurrer.... Så jeg klarer altså å stå i mot, selv om savnet fortsatt er der - kanskje er det at jeg så smått begynner å bli litt lei pulver også!? Ikke umulig. Men jeg akter å holde på noen uker til, helt til det stopper opp! Hvis det allerede ikke har gjort det! Sist uke, da jeg var innom for å veie meg, fikk jeg litt sjokk. 200 g ned!!!!!!!! Et slag i magen! Men, som veilederen min sa; så hadde muskelmassen økt med 2 kg og det er jo kjempe bra. Ja, det er bra - og jeg kjenner jo på kroppen at den minsker litt og litt! Skuffa ble jeg likevel.

Så det er bare å bite tenna sammen, og satse for fullt i skikkelig OL-spirit!!!!!! Forhåpentligvis viser det seg å ha løsna litt i morra...........

2 kommentarer:

Bitteliten sa...

you go girl! Dette klarer du!

Ha en fin søndag!

Lykkelita sa...

takk, søte deg:0) godt med støttende og oppmuntrene ord!

I like måte!