søndag 7. februar 2010

På badet

Badet vårt er lyst og fint, og passe stort. Gulvet er belagt med blå fliser, skulle gjerne hatt de lyse - men de er helt ok. Innredningen er hvit, og tar nesten hele den ene langveggen - så vi har mye mer skapplass nå enn det vi hadde før. Og det er vi veldig glade for! Opprinnelig var det et stort dusjkabinett på badet, men siden vi alle er like glad i badekar, har vi nå satt inn det. Deilig å kunne sige ned i det varme vannet for en rolig avslappende stund.

Det har ikke skjedd så veldig mye mer på badet etter vi flytta inn, man må lissom "bo seg til" for å finne ut av hvordan man vil ha det. Så i det siste har det så smått begynt å skje litt. På den ene enden av innredningen, er det en hjørnehylle. Der har jeg samlet litt pynte ting men også litt praktiske ting.

Som disse to som passer på smykkene,

og dette medisinskrinet (fra Lucky Duck) som jeg falt totalt for. Her er det plass til litt plaster, febermål, hodetabeletter og litt til.


Denne store sparegrisen står også i hylla. Egentlig er den min bror sin,men jeg har fått låne den på ubegrensa tid ;0) Den tenkte jeg å spare de kronene man har i lomma istedet for å legge de på benken. Litt her og litt der kan fort bli mye!



Har vært på salg, og fant denn lille søte hylla som jeg bare "måtte" ha. Den er sort, og ikke særlig høy med 2 hyller. Foreløpig har jeg en blomsterbukett der, og våre nye lilla håndklær. Hylla ser ut som en liten gardintrapp, og håndkle-holderen i samme stil ser ut som en stige - den har jeg bak døra.





Til jul fikk jeg gavekort på


Der har de så fantastisk mye fint og morsomt til badet. Så i går var jeg innom og fant noe jeg hadde lyst på.

Jeg endte opp med

en lilla hjerte-pute til badekaret

og,

en gavepakning i søt liten fletta tøykurv
med badesalt og såpe i lavendelduft,
2 skrubbehansker, "vaskeball"
og 4 baderoser. Så nå skal mor snart bade :0)

Ingen kommentarer: