torsdag 25. februar 2010

Uke 4 er over

Det tok visst litt lenger tid før oppdateringa kom :0) Men nå er jeg i gang. Uke 4 ja, også den vel overstått nå. Mandag var jeg å veide meg, og vekta viste 1,5 kg ned! Det er jo bra, mye bedre enn uke 3's 200 g i hvert fall!!!!

Så vekta går nedover, ikke i superfart, men i riktig retning som jo er meninga :0) Kjenner at jeg savner det å spise ordentlig mer og mer, blir lissom så rastløs når jeg ikke får tygget noe! Kostholdsveilereren min sa vi skulle prøve ei uke til på helfart, så fikk vi se hva som hadde skjedd da i løpet av uke 5. Tror ikke jeg orker så veldig mye lenger asså! Og så er jeg veldig ivrig etter å få satt i gang med kostholdet, slik at jeg kommer godt inn i det før kurset er ferdig.

Treninga går super bra, og jeg føler meg i bedre form for hver dag jeg trener!
Dette er hva jeg trente sist;

20 min oppvarming, tredemølle
5 min i 5km/t, 0% stigning
10 min i 5km/t 5% stigning
5 min i 5km/t 0% stigning

beinpress
15x3 rep 40 kg

armøvelse
15x3 rep 30 kg

slow row (armer)
15x3 rep 7,5 kg (fordi den er veldig hard!)

mage/bekken/korsrygg
15x3 opp og ned med beina på balansebrett

8 min elipsemaskin
15 min tredemølle 5 km/t 0% stigning

totalt brukte jeg da ca 70 min - en god økt for ei som for 5 uker siden ikke trente noenting!!

Når jeg begynner på halvfart, skal treningsprogrammet endres, og kanskje også økes. Det ser jeg fram til. Kjenner at jeg presser meg ganske mye, særlig på tredemølla, noe jeg kjenner har gitt gode resultater på kroppen.Kondisen er mye bedre og hjertet hopper ikke ut av halsen etter 3 min!

Og forresten; 1. målet er nådd!!!!!

Ingen kommentarer: