søndag 7. februar 2010

Mannen og jeg gikk oss en tur i deilig februarvær; -3 grader, solskinn og skyfri himmel
- fantastisk -
Vi gikk innover i skogen i nærheten her, og fulgte veien så langt vi kom. Noen kjente på vår vei traff vi også, og vekslet såvidt noen ord.
Og så var det så hyggelig, vi møtte et eldre ektepar som hilste så blidt - akkurat som vi har blitt fortalt at man gjorde "før i tida". Mange sier "ungdommen nå til dags", gjør ikke ditt og gjør ikke datt - men det er like mange i generasjonene over min som også har forlagt noe av høfligheta si.
Men, det finnes altså noen av dem som fortsatt har det i minne ;0)
Og her, litt av det vi så på vår vei


Istapper er et fint skue, et flott lite
kunstverk i seg selv.

Borrevannet i solskinn og minus 3 grader,
et fantastisk skue. Dette vannet krysset
jeg da jeg var 5 år og var med pappa på skitur. Vi skulle
nemlig til "skihytta"!

Utsikt fra skogkanten, med
kirkespiret litt langt borte

Tatt fra karnappvinduet
i stua. Glinset så vakkert
at jeg bare måtte.....:0)

Mye fint å se på en så fantastisk flott dag! Vi har ikke vært altfor flinke til å gå turer, det skal sies, men jammen er det forfriskende og godt! Dagens tur ble på drøye 1,5 time, da var det godt å komme inn til en varm kopp kaffe!

Fortsatt god søndag!

klem




Ingen kommentarer: